Тема: My
city – my house. (4 клас)
Мета:
Практична:
вдосконалювати навички аудіювання та
розуміння тексту.
Навчальна:
ввести в мовлення учнів лексичний матеріал
з теми «My
city – my house».
Розвивальна:
розвивати критичне
мислення; мовну здогадку; вміння аналізувати
отриману інформацію, вміння виділяти причини та знаходити відповідні їм факти;
вміння логічно та послідовно викладати свої думки.
Виховна:
виховувати інтерес до вивчення англійської
мови.
Технологія «Fishbone»
1) Організовуємо групову
роботу.
2) Нагадуємо правила
складання діаграми.
Схема включає в себе чотири основні блоки,
представлені у вигляді голови, кісток та хвоста риби. Кожна з них відповідає за
певні нюанси:
голова – відповідь на поставлене питання,
висновки;
верхні кістки –
основні поняття теми та причини виникнення проблеми; нижні кістки – факти, що є
підтвердженням певних причин чи понять, вказаних у схемі;
хвіст – тема, питання або проблема, що
підлягає аналізу;
3) Повідомляємо тему, очікувані
результати, критерії оцінювання.
4) Встановлюємо часове
обмеження.
5) Аналіз діаграми.
Висновки.
Ознайомлення з
текстом
-Why London is a big city?
-Now you are
going to divide into two groups. The first group finds arguments,
reasons and the second group finds
the reasons what is the conclusion?
Reasons:
|
Facts:
|
There are a lot of bridges.
|
The Tower Bridge is very old and famous.
|
There are a lot of old buildings and museums in London.
|
The British Museum is very famous. You can see some
very old things there like mummies.
|
There are a lot of cars and buses in the
streets of London.
|
London taxis are black and London buses are red. This
big buses called double-deckers.
|
There are also trains that go under the streets.
|
This place is called the underground. The trains are
very fast.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар