середу, 19 грудня 2018 р.

Технологія кейс-стаді



Тема: Around the city
Клас - 4

Час заняття - 90 хвилин

Вид кейсу – практичний

Тип кейсу - дослідницький

Завдання

Вчитель англійської мови визначає проблемне направлення заняття «Around the city», учні після обговорення разом з вчителем намагаються вирішити проблему ««Why everyone should visit London

Зміст кейса:
     1)    Текст про Лондон
     2)    Відеосюжети про визначні місця Лондона.
     3)    Фотоматеріали
        4)  Короткі відомості про визначні місця Лондона.
     5)  Презентація «Sights of London»




Завдання для підгруп:

1. Опрацювати текст «London» та визначити, чому слід відвідати Лондон.

2. Переглянути відео і обговорити, де, на вашу думку, буде найцікавіше для туристів?

3. Переглянути ілюстрації цікавих місць у Лондоні.

4. Прочитати короткі відомості про визначні місця Лондона.

5. Переглянути презентацію «Sights of London»

6. Висловити свою думку, щодо питання: «Why everyone should visit London?»

6. Створення буклету для туристів.

Для вирішення проблеми є підготовлений кейс, в якому запропоновані тексти, ілюстрації, відео та презентація про те, які місця слід відвідувати.

Робота з кейсом

На уроці повідомляєтеся тема уроку та проблемне питання. Повідомляється, що урок проходитиме у вигляді кейс-методу. Розпочинаєтеся з обговорення «Чому слід відвідати Лондон?» Далі повідомляються завдання та відбувається активне застосування кейс-методу.

Зміст кейсу (Дидактичні матеріали)




https://pidruchniki.in.ua/angliyska-mova-4-klas-karpyuk-2015/























2.  Відеосюжети про визначні місця Лондона

3. Фотоматеріали








4. Короткі відомості про визначні місця Лондона
   There are a lot of places of interest in London. Among them there are: Westminster Abbey,the Houses of Parliament, Buckingham Palace, St Paul’s Cathedral, London Bridge, the Tower of London.
     London stands on the river Thames. Crossing the river by the Tower Bridge you can see the Tower of London. It is one of the oldest buildings of the city. Many centuries ago it was a fortress, a royal palace and then a prison. Now it is a museum of arms.
     On the bank of the Thames, not far from the Tower of London, you can see Westminster Palace, or the Houses of Parliament. It is the seat of the British government and it is one of the most beautiful buildings in London. In one of its towers there is famous Big Ben, the largest clock of England. It strikes every quarter of an hour.
     Buckingham Palace is the Queen’s official London residence. Tourists always go to see the ceremony of changing the Guard there.
      London has many fine squares. Some of them are quiet, others are busy like Trafalgar Square. Trafalgar Square is the central square of the city. To the right of the square there is the National Gallery which has a fine collection of European paintings.
     St Paul’s Cathedral is the biggest English church. Another famous church is Westminster Abbey where kings, queens, and many famous people are buried.
London is also famous for its beautiful parks. Hyde Park is the most democratic park in the world, as anyone can say anything he likes there. Regent’s Park is the home of London Zoo.
 5. Перегляд презентації «Sights of London»
6. Створення буклету «Sights of London»


Порядок роботи над кейсом
Назва етапу
Тривалість етапу
Перший етап
Організаційна частина. Представлення кейсу
5
Другий етап
Ознайомлення з текстом кейсу. Робота учнів в групах
10
Третій етап
Аналіз кейсу. Ознайомлення з текстовими матеріалами
15
Четвертий етап
Перегляд відеоматеріалів їх обговорення
15
П’ятий етап
Повідомлення дітьми своїх результатів (4,5,6,7 завдання)
35
Шостий етап
Підсумкова бесіда вчителя щодо вирішення проблеми
5
Сьомий етап
Оцінювання учнів за критеріями оцінювання
5

Критерії оцінювання роботи учнів
Бал
Визначення аргументів,  чому слід відвідати Лондон.
2 б.
Визначення аргументів, де буде найцікавіше для туристів?
2 б.
Висловити свою думку, щодо питання: ««Why everyone should visit London?»
2 б.
Виступи експертних груп:
     Подача інформації (зміст, логіка та послідовність)
     Використання фактів і аргументів
     Використання наочності

2 б.
1 б.
1 б.
Творча робота: «Створення буклету «Sights of London»»
2 б.
Недотримання правил роботи
Учасники повинні:
- коректно задавати питання і висловлюватися;
- не перебивати доповідача;
- задавати питання і робити коментарі тільки після закінчення виступаючої групи.
- 1 б.


















Використані ресурси:





Немає коментарів:

Дописати коментар

Learning Apps

http://learningapps.org/user/irina0806